Tuesday 23 August 2016

INSPIRE COOKWARE SET


Saya lebih suka berkongsi tentang kelebihan product yang saya gunakan. 

Entry kali ini, saya nak benrkongsi tentang INSPIRE COOKWARE by TUPPERWARE BRANDS.

Bila bercakap pasal Tupperware, semua dah set minda masing2..ala..dia orang ni semua cerita pasal bekas plastik lah tu.. Pastu berangan rumah kemas ala2 hotel... hehehehe..

Tapi itu benarnya...memang kalau guna product tupperware ni, terutamanya pasal storage dan space untuk simpan semua barang2 ni akan tak jadi masalah.. 

Sebab kelebihan tupperware ni dia boleh susun cantik cantik, kemas, rapi.. Setiap product yang di keluarkan oleh tupperware dah memalui pelbagai fasa dalam R&D untuk mengurangkan masalah yang di hadapi oleh pengguna. 

Sekarang ni saya nk kongsi kelebihan cookware dari Tupperware Brands, Boleh baca kat gambar bawah ni...




Sebelum tu saya cerita lah dulu, berapa banyak periuk, kuali yang ada untuk 1 set "Inspire Cookware" ni. 




Untuk masakan plak..Macam macam masakan kita boleh masak..tak ambil masa yang lama.. 

Contoh contoh masakan yang saya masak menggunakan "Inspire Cookware" ini..








Jangan terkejut kalau saya bagitau masak nasi goreng dengan "BERAS" bukan masak dengan "NASI".

Nak cuba.. Boleh datang untuk tengok demo masa Party Tupperware..

Call WA 012 9174 698

No comments:

Post a Comment